Rabu, 2 Januari 2013

New Year GA by Cik Akma

Assalamualaikum...
Cik Akma nak bagi hadiah tahun baru nie hehe.. Wah bestnye, komen sikit blog Cik Akma nie.. Saya dah berkunjung ke Akma Le'Shoppe dan blog nie simple loading pon cepat, warna menarik ceria bila tengok tapi nampak macam kosong sikit. Kalau ditambah dengan bling2 dekat tulisan entri supaya orang akan rasa macam nak klik entri dan barang yang anda jual. Lagi, product category tu letak kat atas senang nak tengok dan buat promosi tentang produk anda hehe banyak komen pulak.. Itu je komen saya semoga ramai bekunjung ke online shop anda..^_^
Kalau berpeluang menang tudung nak bagi kat adik perempuan saya dan dia minat warna Krim..^_^
Saya tag:

3 ulasan:

  1. Hye..

    Visit here...and follow
    From the same segment..
    Good luck!

    BalasPadam
  2. salam insyallah saya akan join GA tu mmg gempak..^_^

    BalasPadam
  3. hye...
    dtg singgah + follow sini :)
    http://iema90.blogspot.com/

    BalasPadam